Že offline propagace firmy je důležitá jsme tak nějak věděli, ale donuťte partu ajťáků, aby se ukazovali na denním světle a mluvili s lidmi. Ne to bychom jim křivdili. Nicméně donuťte partu zaneprázdněných ajťáků, aby na den vypli počítač, no žádná legrace to není.
Teď, co je nutné zařídit? Stánek, roll-up, merch, přípravu prezentace, slušivý obleček… ještě něco jsme zapomněli? No nějakou super aktivitu, kterou zaujmeme! Bez ní bysme to nebyli my. No a nějakou odměnu? A co rumíky po vzoru našeho bráchy Freela, vezmeme? Zajímá vás, co jsme nakonec vymysleli a jak to celé dopadlo? Čtěte dál.
Přípravy na akci a malé zádrhely po cestě
Na WordPress day jsme se připravovali necelý půl rok předem. Hromada času, na který jsme ale nakonec lehce zapomněli. Měli jsme co dělat, abychom stihli objednat roll-up a merch, který jsme chtěli rozdávat na stánku. Poznámka pro příště – zadání grafiky, tisk roll-upu a následné dodání trvá minimálně 7 dní, pro merch zhruba stejně. Pro hladkou přípravu a klid na duši budeme vše řešit radši 14 dní dva měsíce předem.
Objednali jsme si bloky a super propisky na míru. Že prej 50 kusů od každého stačí anebo raději vezmeme 100? Haha. Nakonec se ukázalo, že intuice funguje bezvadně. Prvně méně kusů nás nenapadlo jen tak. Kdo by to byl řekl, že v době, kdy Váš Hosting dorazí do Brna, spolu s ním dorazí i 100 letá voda, která srazila počet návštěvníků téměř o polovinu (snad to není moc drsný příměr).
VPS Centrum
Vyzkoušejte zdarma naši aplikaci pro správu serveru a domén. Budete si připadat jako zkušený administrátor.
Poznámka pro příště – zkontrolovat počet účastníků a podle toho objednávat. Poznámka pro příště č. 2 – Důkladně vysvětlit dodavatelům, že logo na propiskách by mělo být ideálně vidět, teď máme něco málo kolem 100 ks se špatně vytištěným logem, nu co už.
Program a průběh celé akce
Program akce začínal už v 9:00. Nakonec se ukázalo, že na dvou místech zároveň být neumíme, a tak jsme si akci užívali po částech a pokaždé jen jeden z nás. Takže plány na informativně nabušený report z akce padly hned po první přednášce. Ale přeci jen jednu přednášku jsme si ujít nenechali.
Pavel Cahlík na své fiktivní case study ukázal, jak investovat 200 tisíc Kč do začínajícího businessu. Stal se majitelem hipsterské pekárny Koorka. Long story short, 200k Kč je fakt na start málo, ale není to nereálné. Jestli vás zajímá, jak by jako nadějný pekař obstál, mrkněte na jeho příspěvek na LinkedIn, kde prozrazuje víc + si tam můžete prohlédnout i marketingový rozpočet Koorky.
A nechyběl ani náš vstup:
A prej to nebylo vůbec špatné:
Po obědě měli svůj vstup do programu i sponzoři. Pokud bych se zaměřil na kvalitu prezentací, pak zástupce Váš Hosting výrazně překonal předchozí přednášející. Povídání o tom, jak si u nich rozběhnout WordPress bylo docela osvěžující.
(zdroj)
Sláva vítězům, čest poraženým i přiopilým 🎉
Přes nepřízeň počasí sice nedorazila část návštěvníků, ale na celé akci se to nijak nepodepsalo. Všichni jsme měli skvělou náladu a v naší soutěži se registrovalo krásných 34 účastníků. Házelo se šipkama na terč a každý měl 3 pokusy na to ukázat, jakou má mušku.
Kdo chtěl, měl možnost se posilnit panákem rumu. Ten fungoval jako multiplikátor, který mohl skóre ještě více vylepšit, ale bohužel občasně i zhoršit…
Freelo - Nástroj na řízení úkolů a projektů
Přidej se, pozvi svůj tým a klienty, rozděl práci a sleduj, jak se úkoly dají do pohybu.
A ten, kdo se netrefil, dostal trestňáčka…
Že se alko-boostery nakonec ukázaly jako super nápad, můžou za sebe říct nejen do půlky vypité lahve rumů, které jsme s sebou přivezli. Každému, kdo se rozhodl je použít, pomohli znásobit výsledné skóre o 1,25.
Samozřejmě to nebylo jediné lákadlo, které přitáhlo lidi si zasoutěžit. Hrálo se o 2 000 kreditů a stolní hru Deploy or Die.
Takže se házelo o sto šest:
Nebojte, nakonec nikdo nepřišel k úhoně. 🙂
Soukromá afterparty dle našeho gusta
Tady asi není potřeba cokoliv dodávat. Kytara, dýmka a pokec v příjemné společnosti.
Závěrem
Možná za to mohly nalévané rumíky, možná super catering a výborný kafe, kterého se vypilo (nekecáme) 25 litrů, ups. 😁 Ale ne, především kvalitní organizace celé akce, že jsme si WordPress Day tak moc užili. Své díky si zasloužíte hlavně vy, účastníci, kteří se nás nebáli oslovit a zahrát si šipky na našem stánku.
A výsledný dojem? Určitě to není naposledy, co s naším ansáblem vyrážíme ven. Je to opravdu příjemná změna, na chvíli vypadnout od monitorů a pokecat starým dobrým způsobem, tváří v tvář.
Takže příště zas. A kde, že se příště potkáme?
Seznam míst, kde plánujeme být:
14. 9. WP Day Brno.8. 10. Frontkon.- Co bude dál?…(zatím plánujeme)
Na každé akci budu já – Ivet a alchymista Honza. Výsledky si ukládáme, máte tak šanci dát starému skóre na frak. Už teď se těšíme na házenou. 🎯