Zákaznické Centrum prošlo drobným liftingem. Upravili jsme se fakturační systém v modulu faktur a přinesli pár malých, ale šikovných vylepšení. Placení bude odteď přívětivější, rychlejší a hlavně jde nastavit pro vaše lepší spaní i automatizovaně.
Přehlednější faktury
Jednu z vůbec největších změn poznáte na vzhledu faktur. Závan čerstvého vzduchu se odrazil hlavně v jejich designu a přívětivosti. Zvýraznili jsme to nejdůležitější a nastavili jednoduchý proklik ke stažení nebo uhrazení faktury, aby placení bylo rychlejší a příjemnější.
Nový kabát dostal i přehled faktur:
VPS Centrum
Vyzkoušejte zdarma naši aplikaci pro správu serveru a domén. Budete si připadat jako zkušený administrátor.
V přehledu faktur jsou u každé neproplacené faktury tlačítka na rychlou platbu, stažení dokladu nebo rychlou editaci údajů na faktuře (skrze tužku):
Všechny ostatní funkce zůstaly v přehledu tak, jak jste na ně zvyklí. To znamená, že stále můžete slučovat více faktur do jedné, nebo je hromadně platit kreditem.
Platební brána
Další urychlení poznáte i v platební bráně. Když jste přihlášení do Zákaznického Centra, náš systém vás rozpozná a rovnou propáruje veškerá nastavení a zobrazí všechny údaje k faktuře, kterou se chystáte zaplatit. Nemusíte nic hledat.
Fajn pomocníkem pro přihlášené je i výběr jedné nebo více platební karet, které jste si do Zákaznického Centra předem uložili:
Automatické úhrady kartou
A když už mluvíme o platbách kartou, poradíme vám, jak si je ve svém účtu uložit. Poté si totiž můžete nastavit automatické úhrady. Tak vám neunikne například prodloužení expirace domény nebo jiných služeb.
- Přihlaste se do Zákaznického Centra.
- Přejděte do Fakturace > automatická úhrada.
- Zvolte “Přidat novou kartu”.
- Zákaznické Centrum vás vyzve k vyplnění údajů ke kartě, případně vám nabídne historicky poslední uloženou kartu.
- Celý proces netrvá víc než minutu a 1 Kč. 🙂
Je na vás, kolik karet si uložíte, všechny je přehledně uvidíte v seznamu uložených karet. Pod seznamem karet si sami naklikáte, jakou službu chcete hradit automaticky.
Storno faktur
S přihlášením máte dovolené své faktury i stornovat, pokud například zjistíte, že o službu už nadále nemáte zájem. Tím se zbavíte jednoho kroku navíc. Už nemusíte posílat oficiální ticket na naši podporu.
Freelo - Nástroj na řízení úkolů a projektů
Přidej se, pozvi svůj tým a klienty, rozděl práci a sleduj, jak se úkoly dají do pohybu.
Pokud na tlačítko storna kliknete náhodou, nemějte obavy. Sami vás předem upozorníme. Se stornem si totiž smažete nejen službu, ale i související data. 🙂
QR podporující slovenské banky
Klienti ze Slovenska jistě ocení, že mohou platit QR kódem i u nás. Fakturační systém umí rozpoznat, o jakou banku se jedná a bez problému vše zprocesovat.
Plánované změny: Podpora e-faktur se standardem ISDOC
V rámci #automatizace a #setřenípřírody jsme rozpracovali další skvělou novinku. Podporu ISDOC standardu pro elektronické fakturování. E-faktury se standardem ISDOC se snadněji zpracovávají v různých ekonomických nebo účetních systémech. Můžete se tak těšit na to, že doklady půjdou snáze importovat a informace už nebude nutné přepisovat ručně. A to se vyplatí!
A to je vše. Věříme, že nový design a úpravy oceníte. Pokud by vás cokoliv zajímalo nebo jste měli nápad na zlepšení, neváhejte nám napsat.
Přejeme veselé placení!